Klantenservice

Onderstaand vind je de antwoorden op enkele veelvoorkomende vragen.

Heb jij nou toch een andere vraag of wil je graag rechtstreeks contact, neem dan gerust contact op via support@gocomfy.nl of gebruik het contact formulier.

  • Wat zijn de levertijden?

Voor leveringen binnen Nederland zijn de standaard levertijden 3 – 5 werkdagen. Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor de levertijden langer worden, dan nemen wij contact met je op.

Voor leveringen in België zijn wij afhankelijk van de lokale bezorgdiensten en kunnen we geen garanties geven over levertijden.

  • Wat zijn de verzendkosten?

Bezorgadres in Nederland: voor bestellingen onder €75 wordt €5,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven €75 worden gratis verzonden.

Voor bezorging in België wordt €12,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.

  • Er zit een chemisch geurtje aan de kleding, hoe komt dat?

Alle kleding die jij bij Go Comfy besteld wordt pas bedrukt nadat jij je bestelling hebt geplaatst en wordt daarna meteen naar jou verzonden. Hierdoor kan het gebeuren dat de geur van de inkt die gebruikt is voor de bedrukking nog niet verdwenen is.

Geen zorgen; de gebruikte inkt is uiteraard volledig veilig en de geur verdwijnt na 1 wasbeurt/spoelbeurt. 

  • Kan ik mijn gekochte producten ruilen?

Omdat Go Comfy met het print-on-demand principe werkt, houden wij geen voorraden aan van onze producten. Daarom is het niet mogelijk om producten te ruilen voor andere maten en/of kleuren.

Het is uiteraard wel mogelijk om je producten retour te sturen als ze niet aan je verwachtingen voldoen.

Mocht je willen ruilen, dan is het dus wel mogelijk om het "verkeerde” product retour te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Hoe stuur ik producten retour?

Om een product retour te sturen, kan je gebruik maken van dit retourformulier. Je kan de producten terugsturen naar het volgende adres:

Go Comfy - retouren

Dorpsstraat 72
5851AL Afferden

Go Comfy biedt geen gratis retourmogelijkheid aan. De verzendkosten voor de retouren zijn dus voor eigen rekening.

Hier vind je meer informatie over het retourenbeleid van Go Comfy.

  • Ben ik verplicht een klantenaccount aan te maken wanneer ik bestel?

Nee hoor, dat is niet nodig. Uiteraard zal je wel een aantal gegevens moeten doorgeven, zodat je bestelling op de juiste plek terecht komt.

Wil je echter op de hoogte blijven van nieuwe items en exclusieve klantenkortingen ontvangen, dan is het wel aan te raden om een account aan te maken.

  • Ik heb een andere vraag of opmerking.

Neem dan contact met ons op via support@gocomfy.nl of gebruik het contact formulier.