Onderstaand vind je de antwoorden op enkele veelvoorkomende vragen.

Heb jij nou toch een andere vraag of wil je graag rechtstreeks contact, neem dan gerust contact op via support@gocomfy.nl of gebruik het contact formulier.

De gemiddelde levertijden zijn 5 - 10 werkdagen voor fysieke producten.

Losse ontwerpen worden meteen na betaling beschikbaar gesteld.

Bezorgadres in Nederland: voor bestellingen onder €75 wordt €5,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven €75 worden gratis verzonden.

Voor bezorging in België wordt €8,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.



Omdat alle kleding die je bij Go Comfy koopt aan te passen is én speciaal voor jouw bestelling wordt bedrukt, is geen enkel kledingstuk hetzelfde. Daarom is het ook niet mogelijk om een kledingstuk te ruilen.

Mocht er nou kwalitatief iets niet goed zijn of iets fout gegaan zijn met de bedrukking, dan wordt dit uiteraard wel verholpen. In de e-mail die je ontvangen hebt met de verzendingsgegevens vindt je ook alle instructies om de kleding terug te sturen. Je hebt hiervoor 30 dagen de tijd.

Om een product retour te sturen, kan je gebruik maken van de link die je in de verzendbevestiging hebt ontvangen. Daar vind je ook de adresgegevens waar je de producten naar toe kan sturen.


Hier vind je meer informatie over het retourenbeleid van Go Comfy.

Nee, losse ontwerpen zijn digitale producten en kunnen niet retour gestuurd worden.

Zoals vermeldt in de algemene voorwaarden, artikel 10, sub 13 wordt er bij de aanschaf van deze digitale producten afgezien van het herroepingsrecht Hierdoor worden deze producten niet retour genomen.

Nee hoor, dat is niet nodig. Uiteraard zal je wel een aantal gegevens moeten doorgeven, zodat je bestelling op de juiste plek terecht komt.

Wil je echter op de hoogte blijven van nieuwe items en exclusieve klantenkortingen ontvangen, dan is het wel aan te raden om een account aan te maken.

Neem dan contact met ons op via support@gocomfy.nl of gebruik het contact formulier.