Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de producten en of dienstverlening van Go Comfy. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en een gepaste oplossing te bieden, kunt u mailen naar:

support@gocomfy.nl

Uw klacht zal zo snel mogelijk behandeld worden. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Go Comfy zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Go Comfy bij is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.